Pagina niet gevonden

Nieuws met label 'Gemeenteraad'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Van de partij: Heeft inspraak wel zin?

Hendri Witteveenwoensdag 21 juni 2023 00:00 De ChristenUnie vindt de mening van inwoners belangrijk. We zijn ons ervan bewust dat we alleen samen met de inwoners iets kunnen bereiken. We hechten aan inspraak en inbreng van bewoners, zodat in samenwerking plannen met draagvlak tot stand komen. De hele gemeenteraad ambieert dit. lees verder
Gemeenteraad

De ander heeft altijd gelijk

Hendri Witteveendinsdag 16 mei 2023 20:36 “De ander heeft altijd gelijk.” Dat was ooit de openingszin bij een CNV-cursus. Gechargeerd? Het leek mij niet erg werkbaar voor het vakbondswerk, thuis en in de politiek. Toch kan het veel opleveren de mening van de ander als uitgangspunt te nemen en vanuit oprechte nieuwsgierigheid in gesprek te gaan. lees verder
Gemeenteraad

ChristenUnie steunt motie om agrarische toekomstplannen op Landgoed Middachten natuurinclusief te maken

landscape-4865961_1280.jpgdinsdag 28 maart 2023 16:24 Vandaag wordt in de gemeenteraad van Rheden een motie ingebracht die oproept tot voortschrijdend inzicht over agrarische toekomstplannen op Landgoed Middachten in Ellecom. De initiatiefnemers hiervan zijn GPR/Burgerbelangen, Partij van de Arbeid en de ChristenUnie en de motie wordt mede ingebracht door GroenLinks en D66. lees verder
Moties en Amendementen

Van de partij: Ruimte voor elkaar!

Auke_8967-16974 cropped.jpgdonderdag 23 maart 2023 19:05 De ChristenUnie vindt het belangrijk dat er ruimte is voor elkaar en ook ruimte is voor elkaars meningen. Op 15 maart zijn de verkiezingen geweest voor de Provinciale Staten. lees verder

Terugblik 2022 door de Nestor

Hendri Witteveenwoensdag 22 februari 2023 10:18 In de gemeenteraad van Rheden is het een goed gebruik dat de nestor het vergaderjaar afsluit. De nestor is degene die het langst in de raad heeft gezeten, met of zonder onderbrekingen. Inmiddels is onze Hendri Witteveen, met 19 raadsjaren, het langstzittende raadslid. Dit is wat Hendri in december tegen de raad heeft gezegd: lees verder
Gemeenteraad