Pagina niet gevonden

Nieuws met label 'Moties en Amendementen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie steunt motie om agrarische toekomstplannen op Landgoed Middachten natuurinclusief te maken

landscape-4865961_1280.jpgdinsdag 28 maart 2023 16:24 Vandaag wordt in de gemeenteraad van Rheden een motie ingebracht die oproept tot voortschrijdend inzicht over agrarische toekomstplannen op Landgoed Middachten in Ellecom. De initiatiefnemers hiervan zijn GPR/Burgerbelangen, Partij van de Arbeid en de ChristenUnie en de motie wordt mede ingebracht door GroenLinks en D66. lees verder
Gemeenteraad
Moties en Amendementen

ChristenUnie diende motie in over Kanaalweg en Ellecomsedijk

20221219 Ellecomsedijk.pngmaandag 19 december 2022 18:00 Samen met de PvdA heeft de ChristenUnie het initiatief genomen voor een motie over de Koersnota wegennet Eerbeek-Loenen. Aanleiding was onder meer ons werkbezoek aan de Ellecomsedijk. We wilden graag dat het college bij de de provincie als wegbeheerder aan zou dringen dat de Kanaalweg in Dieren wordt opgenomen als knelpunt voor verkeersveiligheid en overlast en dat ook de Ellecomsedijk in de studie wordt betrokken. Zo werken we samen aan een goede leefomgeving voor onze inwoners. We blijven dit kritisch volgen. lees verder
Moties en Amendementen