Witteveen opnieuw lijsttrekker

20211011_202516.jpgdinsdag 12 oktober 2021 15:01

Maandagavond is Hendri Witteveen door de ledenvergadering aangewezen als lijsttrekker voor de gemeente Rheden. Hendri was de afgelopen achttien jaren al fractieleider in de Gemeenteraad en is bereid om dit de komende 4 jaren voort te zetten. In een reactie gaf Hendri Witteveen aan dat hij dankbaar is voor het vertrouwen en er zin in heeft om ook de komende periode 'een hoopvol geluid te laten horen in Rheden’.

Het verkiezingsprogramma waarmee wij de verkiezingen ingaan is sociaal en groen: Woonbeleid, omzien naar elkaar en aandacht voor kwetsbare groepen. Energietransitie op lokaal niveau en werken aan behoud en bescherming van de natuurlijke omgeving zijn speerpunten in het programma.

Als je ook mee wilt denken over het programma of op een andere manier actief wilt worden voor de partij mail dan naar: secretaris@rheden.christenunie.nl

De ledenvergadering werd gehouden in een vergaderzaal van het Biljoenbad in Velp en had hiermee de primeur om de eerste huurder van deze vergader locatie te zijn.